Bouwjaar | 17-04-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.845 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 5.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.845 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Bommelerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veilingweg 8 |
Postcode | 5301 KM |
Plaats | Zaltbommel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 541427 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumbommelerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - mrt. 2015
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 184 x 165 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.465 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 2.225 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Nieuwe koppeling en distributieriem.
7 Persoons uitvoering.
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtigingen en het maken van een proefrit gaan bij ons alleen op afspraak.
Bel, mail of app gerust, dan zorgen wij dat de desbetreffende auto en een heerlijke kop koffie of thee voor u klaarstaat.
Bij Nederlandse wet heeft u 12 maanden wettelijke garantie. Deze garantie beschermt u als consument. U mag tenslotte verwachten dat een product wat u koopt doet waar deze voor bedoeld is.
Fijn dat deze bescherming er is voor iedere consument.
Helaas is deze wettelijke garantie niet op alle vlak duidelijk. En daardoor op veler vlak discutabel.
Aangezien wij aangesloten zijn bij Bovag adviseren we gebruik te maken van ons Premium afleverpakket van Bovag a 995 euro.
Geen gedoe want alles valt hieronder. 12 maanden volledige garantie op alles. Onbeperkt hoeveel kilometers u rijdt in de garantieperiode. Dat geeft een gerust gevoel.
Mocht er wat zijn dan belt u en lossen we het zsm op.
Hieronder de inhoud van het premium garantiepakket.
ACB Afleverpakket Premium. 995,- euro. (Standaard bij VIABOVAG). Mogelijk voor auto's tot 10 jaar of max 150.000 km.
o 12 maanden Bovag garantie. (geen gedoe garantie).
o Gegarandeerde kilometerstand NAP.
o APK bij aflevering.
o 12 maanden Bovag Pechhulp.
o Afleverbeurt conform onderhoudsschema met volle tank.
o Gepoetst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 5008 | Topmodel
De 5008 is het topmodel van Peugeot. De forse SUV dankt die classificering automatisch omdat het het grootste en duurste model is van Peugeot. Maar, eigenlijk moet de titel "topmodel" worden verdiend met talent en schoonheid. Biedt de nieuwe 5008 ook die kwaliteiten?
De Peugeot E-5008 is in vele opzichten uniek: het is een fraai vormgegeven SUV die dankzij de iCockpit echt anders rijdt. De elektrische aandrijving maakt de auto comfortabel en efficient.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- vertraging bij accelereren en regenereren
- hoeveelheid informatie op centraal beeldscherm kan overweldigend zijn
Conclusie
De 5008 is vanwege de omvang en prijs als vanzelf het topmodel van Peugeot. Maar verdient de grote SUV die titel ook dankzij de kwaliteiten? Ja, zeker. Zoals het hoort bij een topmodel worden nieuwe technieken gepresenteerd op de 5008. De belangrijkste daarvan is de nieuwe versie van de iCockpit (na de 3008). Die toont meer informatie in het blikveld van de bestuurder en de weergave kan verregaand worden aangepast. Daarbij valt de doordachte ergonomie op, die gaandeweg zijn weg naar de andere modellen zal vinden.
Naast de concurrentie heeft de 5008 een uniek karakter. De vormgeving is onderscheidend en dat uiterlijk vertoon gaat niet ten koste van de bruikbaarheid. In tegendeel: de 5008 is een zevenzitter en bovendien iets ruimer dan andere zevenzitters van deze omvang. De 5008 is leverbaar als hybride, plugin-hybride en volledig elektrische auto. Peugeot benut de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt (stil, snel, efficiënt, remmen met het stroompedaal) goed. Het weggedrag is gemiddeld, maar de iCockpit zorgt toch voor een andere beleving.
Kortom: mooi, doordacht en origineel. Dat zijn de vereisten voor de titel "topmodel"!