Bouwjaar | 05-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.651 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.651 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Van Duinen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop: E-J van Duinen |
Adres | Koperslager 6 |
Postcode | 3861S |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4328714 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51824816 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2019 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 184 x 165 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 950 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: -3 Maanden garantie op de motor en versnellingsbak, -Geen meerprijs, -Controle beurt, -APK minimaal 5 maanden geldig
*Auto is dealer onderhouden, laatste onderhoud uitgevoerd bij km-stand 99.651 op 30-09-2024 uitgevoerd. Auto staat rijklaar.
*Distributie is vervangen bij km stand 76.940 op 26-10-2023.
*Getoonde prijs is inclusief afleverbeurt en 3 maanden garantie (Geen Extra Kosten !!)
*De basis zekerheidsprijs houdt in dat deze auto een duidelijke historie heeft , een gegarandeerde KM-stand heeft ,en geen voormalige taxi / les/ hulpdiensten-auto is.
*Voor meerdere garantie mogelijkheden [ zie onze website].
*Bij bezoek aan ons bedrijf heeft u binnen enkele minuten een gegarandeerd bod op uw inruil/ inkoop-auto .
*Brengservice is mogelijk vanaf slechts € 55,- vraag naar de mogelijkheden.
= Bedrijfsinformatie =
Deze advertentie is met zorg samengesteld,
echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie,
informeer altijd bij de verkoper naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties.
Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 5008 | Topmodel
De 5008 is het topmodel van Peugeot. De forse SUV dankt die classificering automatisch omdat het het grootste en duurste model is van Peugeot. Maar, eigenlijk moet de titel "topmodel" worden verdiend met talent en schoonheid. Biedt de nieuwe 5008 ook die kwaliteiten?
De Peugeot E-5008 is in vele opzichten uniek: het is een fraai vormgegeven SUV die dankzij de iCockpit echt anders rijdt. De elektrische aandrijving maakt de auto comfortabel en efficient.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- vertraging bij accelereren en regenereren
- hoeveelheid informatie op centraal beeldscherm kan overweldigend zijn
Conclusie
De 5008 is vanwege de omvang en prijs als vanzelf het topmodel van Peugeot. Maar verdient de grote SUV die titel ook dankzij de kwaliteiten? Ja, zeker. Zoals het hoort bij een topmodel worden nieuwe technieken gepresenteerd op de 5008. De belangrijkste daarvan is de nieuwe versie van de iCockpit (na de 3008). Die toont meer informatie in het blikveld van de bestuurder en de weergave kan verregaand worden aangepast. Daarbij valt de doordachte ergonomie op, die gaandeweg zijn weg naar de andere modellen zal vinden.
Naast de concurrentie heeft de 5008 een uniek karakter. De vormgeving is onderscheidend en dat uiterlijk vertoon gaat niet ten koste van de bruikbaarheid. In tegendeel: de 5008 is een zevenzitter en bovendien iets ruimer dan andere zevenzitters van deze omvang. De 5008 is leverbaar als hybride, plugin-hybride en volledig elektrische auto. Peugeot benut de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt (stil, snel, efficiënt, remmen met het stroompedaal) goed. Het weggedrag is gemiddeld, maar de iCockpit zorgt toch voor een andere beleving.
Kortom: mooi, doordacht en origineel. Dat zijn de vereisten voor de titel "topmodel"!