Bouwjaar | 05-11-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.162 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.162 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.T.S. |
Contactpersoon | E. Hultermans |
Adres | Parallelweg 12a |
Postcode | 5051 HG |
Plaats | Goirle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 8507708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.htsgoirle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 182 x 156 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.381 kg
Laadvermogen: 719 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag geopend van 9.00 tot 17.30 uur.
En zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Uiteraard zijn bezichtigingen buiten de vaste openingstijden op afspraak altijd mogelijk.
En, de koffie staat natuurlijk voor u klaar.
De geadverteerde prijs is een prijs inclusief een nog geldende APK en inclusief een vloeistofcontrole voor vertrek.
Tenzij anders overeengekomen.
Eventueel een onderhoudsbeurt en een nieuwe APK (indien gewenst) is mogelijk, daarvoor kunt u gebruik maken van (optioneel) een service pakket de kosten daarvan zijn € 295,00
Nogmaals, Voor de duidelijkheid, al onze auto's worden afgeleverd met een nog geldende APK en een vloeistofcontrole .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.