Bouwjaar | 15-12-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.613 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.613 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Het Autoterrein v.o.f. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Henricuskade 25 |
Postcode | 2497 NB |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 4152112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hetautoterrein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 182 x 156 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet/Grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Een nette Peugeot 308 SW 1.6 THP Féline met:
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Voorbereid 7 persoons
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) side voor
Anti Blokkeer Systeem (ABS)
Armsteun voor
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Cruise control
Lederen stuurwiel
Lichtmetalen velgen
Mistlampen voor
Parkeersensor achter
Parkeersensor voor
Startblokkering
Stuur verstelbaar
Stuurbekrachtiging
Airco
Cruise control
Dakrailing
elektrische ramen
JBL Soundsysteem
navigatie
panoramadak
Radio-cd/mp3 speler
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.