Peugeot 308 SW 1.6 HYbrid 225 PK GT Automaat | Stoelverwarming | Navigatie | Draadloze Apple carplay | Camera

€ 45.925,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-01-2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 300 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Peugeot 308 SW 1.6 HYbrid 225 PK GT Automaat | Stoelverwarming | Navigatie | Draadloze Apple carplay | Camera


€ 45.925,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-01-2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 300 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Autobedrijven Den Haag Forepark
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Donau 120
Postcode 2491 BC
Plaats 's-Gravenhage
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 8502000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website wittebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2021 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 165 kW (224 PK)
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 59 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 185 x 148 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.662 kg
Laadvermogen: 508 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 25 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 24-01-2026
Garantielabels: SPOTiCAR Premium (24 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Bij het ontwerpen van de Peugeot 308 SW stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze 308 SW is van het bouwjaar 2024, hij heeft 179 kilometer gelopen. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Met matrix LED-verlichting rijdt u eigenlijk altijd met groot licht, dus maximaal zicht. Toch is verblinden er niet bij, want het systeem regelt de verlichting zo dat tegenliggers er geen last van hebben. Bij de rijke uitrusting horen ook aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

Snelheid, omgevingsinfo, navigatie en communicatie... Het digitale dashboard geeft alles realtime weer. Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto. Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audiosysteem en het full map navigatiesysteem. Daarbij kunt u deze ook bedienen met de knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Met electronic climate control, regensensor, sportstuurwiel en automatisch dimmende binnenspiegel is deze auto helemaal compleet.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie