Bouwjaar | 15-08-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.899 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 3.550,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-08-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.899 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | P.C.C. Export Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Coevorderstraatweg 31c 1 |
Postcode | 7917 PP |
Plaats | Geesbrug |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25030279 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pcc-exportcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Ne ocupam de hartii de export, atat rmorca , fie placi cu asigurare . Remorca hartie de export € 20.- cu asigurare € 150.-
Dbamy o dokumenty eksportowe zarowno przyczepy jak i tablice zubezpiecxeniem. Przycz epa eksportowa pieprowa € 20,- zubezpieczeniem € 150,-
We take care of export papiers both trailer or plates with incurance export paper trailer € 20.- With insurance € 150.-
Wir kummern uns um die autfuhrpapiere sowohl anhanger als auuch kennzeichen mit versicherung aufuhrpapier fur anhanger € 20. mit versicherung € 150.-
Wenn sie fragen haben konnen sie uns anrufen +31625030279
Jesli masz jakies +31625030279
Daca aveti intrebari ne puteti suna +31625030279
WANNEER ER GEEN NAP LOGO BIJ DE ADVERTENTIE STAAT KUNNEN WE DE KM STAND NIET GARANDEREN U EIGEN
IF THERE IS NO NAP LOGO IN THE ADVERTISEMENT , WE CANNOT GUARANTEE THE MILEAGE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.