Bouwjaar | 17-01-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.142 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.142 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Jong Autos |
Contactpersoon | P. de Jong |
Adres | Hoofdweg 17 |
Postcode | 7934 PD |
Plaats | Stuifzand |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55527295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pdejongautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 680 kg
GVW: 1.855 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij zeer flexibele openingstijden (bel 06-55527295 voor een afspraak.)
Deze Peugeot 308 SW komt uit 2017, werd geleverd van 01-01-2015 tot 30-05-2017 en kostte toen € 28.880,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1199 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 204 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 1175 kg. De APK is geldig tot 17-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen over deze auto of heeft u belangstelling voor een proefrit? Dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen.
Wij hanteren scherpe meeneemprijzen en wij rekenen geen afleverkosten.
Inruil van uw oude auto altijd mogelijk, ongeacht merk, staat en en bouwjaar van de auto.
Neem altijd even contact op voordat u aanrijdt, dit voorkomt teleurstelling
Koffie staat klaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.