Bouwjaar | 23-06-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 103.892 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 103.892 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOHUIS HEIJKOOP |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noord 119 |
Postcode | 2931 SJ |
Plaats | Krimpen aan den Lek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 3220302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisheijkoop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Souplesse, comfort en prestaties zijn onlosmakelijk verbonden met Peugeot. Niet zomaar van A naar B, maar Motion & Emotion. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. In deze Peugeot profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Wat ook opvalt, is de strakke en overzichtelijke informatie die het digitale dashboard levert. De 360 graden camera op deze auto is een innovatieve functie die de obstakels rondom de auto in beeld brengt voor een optimaal zicht. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De speciale app verbindt met Connected Services, die de status van vitale functies bijhoudt en waarschuwt als u bijvoorbeeld moet tanken, de bandenspanning moet controleren of olie moet bijvullen. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur en met spraak. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn electronic climate control, draadloos opladen, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 308 SW is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De head-up display zorgt dat u de weg én de route-info constant in beeld heeft. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. In deze Peugeot vinden we verder een dodehoekdetectie, accident avoidance system, forward collision warning system, hill hold functie, brake assist en vermoeidheidsherkenning.
Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.