Bouwjaar | 02-11-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.716 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 7.993,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.716 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dealerauto's Emmen |
Contactpersoon | E.H. Wind |
Adres | Kapitein Nemostraat 34 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 633111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dealerautosemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2017
Referentienummer: 11351
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 459 x 180 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 1.825 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Stof marston pack ergonomique, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Internetmeeneemprijs
BOVAG bedrijf Dealerauto's Emmen is gespecialiseerd in de verkoop van jonge, veelal van de dealer afkomstige kwaliteitsoccasions.
Zoals iedereen bieden wij onze auto's aan voor internetmeeneemprijzen.
Realiseert u zich echter wel dat er soms nog kosten gemaakt moeten worden voor een onderhoudsbeurt en extra garantie. (buiten de wettelijke garantie en 12 maanden op het hart van de motor)
Daarvoor bieden wij diverse garantie en onderhoud pakketten waar u een keuze uit kan maken. Dit is uiteraard optioneel en niet verplicht.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.