Peugeot 308 CC BWJ 2009 1.6 THP 150 PK Premiere NAVI / CLIMA / CRUISE / STOELVERW. / NEKVERW. / BLUETOOTH / LEDER / LMV / PARKEERSENSOREN

€ 4.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.671 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Peugeot 308 CC BWJ 2009 1.6 THP 150 PK Premiere NAVI / CLIMA / CRUISE / STOELVERW. / NEKVERW. / BLUETOOTH / LEDER / LMV / PARKEERSENSOREN


€ 4.899,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.671 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jaap Dik
Contactpersoon Erik Dik
Adres Azieweg 17
Postcode 9407 TC
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 345793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jaapdik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2009

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 182 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.487 kg
Laadvermogen: 453 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Huisgarantie: 3 maand standaard garantie op het draaiende gedeelte motor en versnellingsbak.

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Bij de bouw van de Peugeot 308 CC wordt niets aan het toeval overgelaten. Vandaar dat hier een auto staat die in optimale conditie verkeert. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze auto. Dankzij de stoelverwarming heeft u in deze auto nooit meer last van een koude rug of koude benen. Het verbruik van deze auto is onder meer zo laag omdat er een start-stop systeem wordt toegepast. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 20 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen achter en windscherm.

Online streamingmogelijkheden onderweg en oplaadfunctie voor uw devices - het audio-installatiesysteem maakt het allemaal mogelijk, inclusief bluetooth en usb-aansluiting. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Altijd goed zicht dankzij de regensensor, onder alle weersomstandigheden. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. De Peugeot is standaard voorzien van: origineel navigatiesysteem, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bekerhouder.

In de Peugeot 308 CC heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Is de bandenspanning aan de lage kant? Dan geeft het bandenspanningscontrolesysteem direct een seintje.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Zullen we 'm even klaarzetten voor een overtuigende t

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie