Bouwjaar | 26-05-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.938 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.938 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Brekveld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kisvelderweg 3 |
Postcode | 7161 LC |
Plaats | Neede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 745085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobrekveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 182 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Deze Peugeot 308 CC 1.6 THP Griffe 156PK komt uit 2011 en heeft 110.938km gereden en is netjes onderhouden en werd geleverd van 01-04-2011 tot 31-05-2012 en kostte toen € 38.450,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 115 kW (156 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 215 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,2 liter per 100 km en hij weegt 1490 kg. De APK is geldig tot 17-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen € 100,00 afleverkosten, deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.
Heeft U interesse in deze auto ,neem dan contact met ons op of kom langs voor een proefrit.
* In & Verkoop nieuw en gebruikt
* Financiering
* Verzekeringen
* Onderhoud en reparatie
* APK
* Auto Verhuur
* Classics
* Campers
Auto Brekveld
Kisvelderweg 3
7161LC Neede
0545-745085
info@autobrekveld.nl
www.autobrekveld.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.