Bouwjaar | 08-04-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 395.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 3.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 395.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 182 x 143 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.574 kg
Laadvermogen: 446 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Hier staat een bijzonder leuk gecombineerde Peugeot 308 cabrio met een sterke 2-liter DIESEL motor en een originele kilometerstand. De combinatie van een cabriolet en een diesel is niet echt alledaags, maar gezien de huidig afgelegde kilometers is het wel een auto die dagelijks voor de dag is gekomen:)
De optielijst zal niet op een A4-tje passen dus wij schrijven er hier enkel een paar op voor de beeldvorming, zo is deze 308 CC o.a. voorzien van een automatisch regelbare airco, climate + cruise control, elektrisch inklapbare spiegels, elektrisch dak / elektrische kap, elektrisch lederen interieur met memory/geheugen op de bestuurdersstoel, een JBL audiosysteem af-fabriek, parkeerhulp voor + achter, rollover protection, xenon verlichting met koplampsproeiers, en zeer gave (stoere) tweekleurige stoelen met stoelverwarming en als klap op de vuurpijl ook nog nekverwarming, het moet toch ook niet gekker worden in deze prijsklasse?
De APK is tot 17-07-2025 geldig, reservesleutel en Tellerrapport (NAP) aanwezig.
Gebruikerssporen na leeftijd en kilometerstand, verder een hele avontuurlijke strijder.
Voor diegene die een diesel in deze tijden spannend vind en/of ons graag uit wil leggen waarom hij veel te duur is en/of uitleg wil geven over dat gemiddeld zo'n 25.000km per jaar buiten proportioneel is en/of dat het een blok aan ons been is; graag onze deur voorbij gaan en dit omdat wij daar veel te druk voor zijn en daarnaast zelf het gewoon een leuke auto vinden die zowel dit als komend jaar niet in de weg gaat staan..
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.