Bouwjaar | 09-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.852 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.852 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOMOTIVE DIJKMAN |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe havenweg 51G 51 |
Postcode | 1216 BL |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22863066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotive-dijkman.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
GRAAG BELLEN BETER DAN MAILEN, OF STUUR WHATSAPP GRAAG, KOM LANGS KOFFIE STAAT KLAAR.
INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELS PRIJS!
NL: Graag vooraf bellen voor bezichtiging en/of vragen Op mail reageren wij niet!
EN: Please call in advance for viewing and / or questions We do not respond by mail!
BS: Kao i pozvati pred za gledanje i / ili pitanja Na mail mi ne reagiraju!
PL: Jak zadzwonic z wyprzedzeniem do ogladania i / lub pytania Na maila nie reaguja!
website:
www.automotive-dijkman.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.