Peugeot 308 1.6 VTi XT, Panoramadak

€ 1.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 244.330 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Peugeot 308 1.6 VTi XT, Panoramadak


€ 1.500,-

Algemeen

Bouwjaar 09-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 244.330 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RKT Automotive
Contactpersoon J. Talal
Adres Koningsspil 8-a
Postcode 7773 NK
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19113758 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 150 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.262 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Zeer mooi staat, Apk tot 23-04-2025, Auto rijdt perfect.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn 6 dagen in de week op afspraak geopend, overschrijven bij ons is mogelijk. Dagelijks telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 22.00.


Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.

U kunt de foto's sturen naar: 06-19113758

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie