Bouwjaar | 28-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.125 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.125 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Destombes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eendrachtstraat 28A |
Postcode | 1951 AZ |
Plaats | Velsen Noord |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16416650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hodestombes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 150 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.262 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
NET NIEUWE DISTRIBUTIE KETTING GEMONTEERD!
RIJDT EN SCHAKELT GOED!
VASTE ZO MEENEEMPRIJS! VASTE PRIJS!
= Bedrijfsinformatie =
ZOLANG DE AUTO'S ONLINE STAAN ZIJN ZE BESCHIKBAAR!
VRAGEN OF DE AUTO NOG BESCHIKBAAR IS EN LAATSTE OF LAAGSTE PRIJS WORDEN DAN OOK NIET IN BEHANDELING GENOMEN!
FINANCIERING FINANCIAL LEASE MOGELIJK!
VOOR VERTREK UW DAG LIMIET WIJZIGEN VOOR HET OVERMAKEN GEEN PIN AANWEZIG!
BETALEN MOGELIJK MET INTERNETBANKIEREN DENK ERAAN UW DAG LIMIET MIN 4 UUR VAN TE VOREN TE VERHOGEN!
ALLE PRIJZEN ZIJN OP BASIS ZO MEENEMEN ZONDER GARANTIE EN MINIMAAL 6 MAANDEN APK!
VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN VOOR HET KOPEN VAN GARANTIE:
VOORBEELD MOGELIJKHEID 1: 1 MAAND GARANTIE OP DE MOTOR EN VERSNELLINGSBAK TOT 1000 KM,
MINIMAAL 10 MAANDEN APK EN KLEINE ONDERHOUDSBEURT €399,-!
VOORBEELD MOGELIJKHEID 2: 3 MAANDEN GARANTIE OP DE MOTOR EN VERSNELLINGSBAK TOT 5000 KM,
MINIMAAL 10 MAANDEN APK EN KLEINE ONDERHOUDSBEURT €599,-
OPENINGSTIJDEN: MAANDAG T/M VRIJDAG VAN 10.30 TOT 17.00!
ZATERDAG ALLEEN OP AFSPRAAK!
AANWEZIG OP AFSPRAAK VOOR U OP:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.