Peugeot 308 1.6 THP XT PANO CRUISE KOPPAKKING LEK

€ 1.100,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-07-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 256.234 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Peugeot 308 1.6 THP XT PANO CRUISE KOPPAKKING LEK


€ 1.100,-

Algemeen

Bouwjaar 10-07-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 256.234 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Imkers Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zeilweg 1.
Postcode 8243 PK
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46617659 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.imkersautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 213 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 150 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.315 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 705 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

De APK is geldig tot 19-02-2025. 1 ABS sensor dient vervangen te worden.

= Bedrijfsinformatie =

Financiering is mogelijk!
Inruil is mogelijk!

Graag bellen op onderstaand nummer voor vragen en informatie:
0646617659

Onze openingstijden:

Maandag 09:00 - 18:00
Dinsdag 09:00 - 18:00
Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie