Bouwjaar | 08-09-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 15.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-09-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kuurne Motors |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brugsesteenweg 184 |
Postcode | 8520 |
Plaats | Kuurne |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 726934 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kuurnemotors.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Belgisch voertuig in perfecte staat van eerste eigenaar
Blanco gekeurd met car pass en onderhoudshistoriek
Groot onderhoud bij aflevering met eigen dienst na verkoop
1 jaar garantie met depannage via Europ Assistance
Voiture Belge en parfait etat de premier main
Contrôle technique ok avec car pass et historique du véhicule
Grand entretien effectué par nos soins avant livraison
1 an de garantie avec depannage via Europ Assistance
Andere opties / Autres options :
PANORAMISCH DAK / TOIT PANORAMIQUENAVIGATIESYSTEEM PEUGEOT / SYSTÈME GPS PEUGEOTBLACK LINE UITVOERING / FINITION BLACK LINEHALF-LEDEREN ZETEBEKLEDING / SIÈGES EN SEMI-CUIRCRUISE CONTROL / RÉGULATEUR DE VITESSEALU VELGEN 17" SPORT / JANTES ALU 17" SPORTPRIVACY GLASS ACHTERAAN / VITRES TINTÉES ARRIÈRECHROOMLINE AFWERKING / FINITION CHROOMLINEACHTERUITRIJCAMERA + 360° / CAMERA DE VISION ARRIÈREE +360°
***************************************
- BIV Vlaanderen: € 513
- Jaarlijkse taks Vlaanderen: € 294
- Emissienorm Euro6d
***************************************
- Pour nos clients Wallons n'hésitez pas à nous contacter pour une simulation de la première mise en cirulation
- Pour nos clients de France : Un CT FRANCAIS EST FOURNI + nous pouvons vous aider pour les démarches administratives Françaises
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de advertentie, het aangeboden voertuig kan u steeds komen bezichtigen na telefonische afspraak Alvast bedankt voor uw interesse in een van onze voertuigen
- Nous ne sommes pas responsables des erreurs possibles dans l'annonce, le véhicule proposé peut toujours être vu après rendez-vous téléphonique
Merci de l'intérêt que vous portez à l'un de nos véhicules
Nous parlons Français / We speak English
Basile : +32475726934 / +33674957234 // Pascal : +32475614966 // Gijs : +32488243100
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.