Peugeot 308 1.5 BlueHDi Blue Lease GT-Line 2019 AUT Navi/Pano/Lmv

€ 12.450,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 182.429 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Peugeot 308 1.5 BlueHDi Blue Lease GT-Line 2019 AUT Navi/Pano/Lmv


€ 12.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 182.429 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Broerse Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Hofstede 12
Postcode 4033 BT
Plaats Lienden
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55589750 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 206 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 186 x 146 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.179 kg
Laadvermogen: 661 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal

Ex bpm

= Bedrijfsinformatie =

Omdat wij vaak onderweg zijn, adviseren wij u wel van te voren even te bellen om te voorkomen dat u voor een gesloten deur staat.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie