Bouwjaar | 11-04-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.915 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.915 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HNM Automobiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Lavalstraat 14 |
Postcode | 7903 BC |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31946645 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2018
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 635 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4585 x 1804 x 1470 cm
Wielbasis: 273 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Peugeot 308 SW Automaat komt uit 2018, deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1199 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 204 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 1175 kg. De APK is geldig tot 11-04-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
Mooie Peugeot 308 automaat, uitgerust met heel veel opties als panorama dak, stoelverwarming, achteruitrijcamera, automatische klimaatregeling en multifunctioneel stuur. Ik hoop dat de foto's voor zich spreken. Auto staat er echt heel netjes bij. Zowel van binnen als buiten goed onderhouden. De distributieriem is vervangen, daarnaast heeft de auto recent nog een grote beurt gehad.
Auto rijdt en schakelt goed!.
Inruil is mogelijk.
Voor vragen, neem gerust contact op met onze verkoper.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.