Bouwjaar | 29-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 139.012 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 139.012 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schaik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 1 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2139112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanschaik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2020 - feb. 2021
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.735 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Op onze website WWW.AUTOVANSCHAIK.NL,staan al onze auto's met een zeer uitgebreide FOTOREPORTAGE.Voordat wij onze auto's te koop aanbieden gaan ze eerst naar de werkplaats voor een uitgebreide inkoopcheck en worden ze verkoop klaar gemaakt.Onze genoemde prijzen zijn inclusief recente APK en tenaamstellen ,kilometergarantie(nationale autopas).Tegen meerprijs is er garantie mogelijk, een half jaar autotrust garantie of bovag garantie.Wilt u uw auto rechtstreek aan ons verkopen, dan is dat mogelijk, surf naar de site: WWW.CONTANTGELDVOORJEAUTO.NL.De voordelen op een rijtje: Bovag bedrijf,garantie,N.A.P,jonge en meestal van de eerste eigenaar afkomstige auto's,aantoonbare onderhoudshistorie, inruil van auto,boot,motor,caravan en camper mogelijk,ruime financieringsmogelijkheden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.