Bouwjaar | 03-01-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 288.852 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 288.852 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Holthuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meniststraat 24 |
Postcode | 7091 ZZ |
Plaats | Dinxperlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53203331 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-holthuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Peugeot 307 SW 1600i van bouwjaar 2007 met 288.000km.
Een redelijk nette auto van binnen als van buiten.
De motor loopt goed, schakelt en remt perfect.
De voorruit heeft een grote barst en de carrosserie rondom wat gebruikerssporen.
Voorzien van 7-spaaks licht metalen wielen met 195/65-R15 banden.
Uitvoering met dakrailing en mistlampen voor.
De voorstoelen hebben aan de achterzijde vliegtuigtafeltjes.
De 3 achterbankstoelen kunnen apart er uitgehaald worden.
De accu is onlangs vernieuwd.
Onderhoudsboekjes en 2e sleutel aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
De getoonde prijs voor deze occasion is inclusief alle onvermijdbare kosten (kenteken tenaamstelling en eventueel een RDW vrijwaring voor uw inruil auto/caravan), maar exclusief het afleverpakket.
Ook als u niet kiest voor een afleverpakket zullen wij zorgen voor een correcte aflevering! De getoonde prijs is zonder Bovag garantie.
Kiest u voor Bovag garantie dan zijn er verschillende afleveringspakketten mogelijk; Standaard, Extra of Compleet.
Kijk ook op onze website voor meer informatie en prijzen.
U kunt ook bellen: 0315-652987 of mobiel: 06-53203331.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.