Bouwjaar | 08-02-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.233 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 1.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.233 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rudy Van De Ven Auto's |
Contactpersoon | Rudy van de Ven |
Adres | Vonderweg 26A |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15548095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rudyvandevenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 176 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Als ex Peugeot dealer is het altijd mooi om zo`n auto in te mogen ruilen. Bij binnenkomst besteed ik daarom ook veel aandacht aan zo`n auto zodat de volgende eigenaar er weer lang plezier aan mag beleven.
Zo hebben we de rechter bumperhoek laten spuiten en de auto professioneel laten poetsen. We hebben de auto een afleveringsbeurt gegeven en de airco ververst en er een nieuwe APK op laten doen. De laatste distributieriem is vervangen bij 150.000 kilometer. Zo wij hebben besloten om ook deze te laten vervangen.
Kosten nog moeite hebben we dus gespaard om u een hele mooie 307 break af te leveren.
We berekenen slechts € 500 kosten door.
Al met al hebben we voor u een complete auto staan incl. nieuwe distributieriem voor slechts 2500 euro rijklaar.
Wie doet je wat? En natuurlijk zijn ze er goedkoper echter wilt u erop gokken? Of betaal je liever iets meer en weet je waar je aan toe bent? Ik wist het wel. Trouwens deze auto heeft slechts 2 eigenaren gehad en wordt ook nog eens afgeleverd met een complete set winterbanden op velg.
Mijn nummer is 06-15548095
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.