Bouwjaar | 19-10-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.501 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 2.099,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.501 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Beekman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pekstraat 5A |
Postcode | 8211 AB |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81915529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandelbeekman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een RDW ERKEND bedrijf en kunnen 7 dagen per week de auto overschrijven bij ons op kantoor ook in de avonduren!
Bij ons heeft u ook de mogelijkheid om uw auto in te ruilen en heeft u de vrijwaring direct in handen.
We zijn dan ook 7 dagen per week open en in de avonduren op afspraak.
Omdat wij de auto's zo scherp mogelijk aan bieden kunt u beter even van te voren bellen om teleurstellingen te voorkomen.
U kunt ons altijd bereiken via de mail, WhatsApp of telefonisch.
info@autohandelbeekman.nl
0681915529
Export trailer €50,-
Export Drive €150,-
Website
https://www.autohandelbeekman.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.