Bouwjaar | 28-03-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MOtions Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 18 |
Postcode | 1821 BN |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28827092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2002
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4202 x 1746 x 1512 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.268 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
VERKOCHT
VERKOCHT
VERKOCHT
Niet moeders mooiste maar rijd en schakelt perfect!
Nieuwe Apk!
Nieuwe distributie riem plus waterpomp door ons vervangen!
Gekeurd tot en met 15-09-2025!
Airco!
Half leder half stof bekleding!
4 x elektrische ramen!
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden afgeleverd met APK. Een nieuwe bij aflevering behoort tot de mogelijkheden.
Wilt u de auto keuren door een bekende garage, dealer, ANWB, Dekra of een andere instantie is dit geen probleem.
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk word weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens zoals; prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting en dergelijke ten alle tijden voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Wilt u langskomen?
Altijd welkom met telefonisch of mail afspraak:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.