Bouwjaar | 31-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.916 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 1.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.916 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Flexibel Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haaksbergerstraat 31A |
Postcode | 7555 HB |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87592330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.693 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
De 307 rijdt, schakelt en remt uitstekend! Zowel binnen als buiten in hele gave staat!
Opties aanwezig zoals: Originele Peugeot LM-V, Schuif/kanteldak, Android-Touchscreen, Interieur-verlichting (met afstandsbediening), (Afneembare) Trekhaak, Elektrische Ramen, etc. etc.
Dit is een originele Nederlandse voertuig. ( Nationale Auto Pas )
= Bedrijfsinformatie =
Inruil is bij ons mogelijk! Openingstijden:
Maandag t/m zaterdag (09.30 t/m 18.00uur)
Zondag (12.00 t/m 18.00uur)
AVONDEN OOK BESCHIKBAAR OP AFSPRAAK, TOT 23.00UUR !
U word vriendelijk verzocht om graag een telefoontje te plegen voor dat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Lijkt dit voertuig iets voor u? Bel snel naar: 06-87592330 voor info!
De auto op uw naam zetten is bij ons mogelijk, ZELFS OP ZONDAG!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.