Bouwjaar | 20-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.004 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.004 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nefkens Doorn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Velperengh 2 |
Postcode | 3941 BZ |
Plaats | Doorn |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)343 - 437077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henriherman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2024
Modelcode: 1PP8
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 445 x 184 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieur: Lichtgrijs Alcantara / Kunstleder zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,5 kWh/100km
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Nefkens Basis (inbegrepen):
Iedere occasion van Nefkens wordt standaard geleverd met 12 maanden BOVAG-garantie (op personenauto's) of 6 maanden BOVAG-garantie (op bedrijfswagens).
Standaard inbegrepen bij de BOVAG garantie onder anderen de BOVAG 40-Puntencheck en BOVAG omruilgarantie. Vraag naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Nefkens Justlease Garantie (€ 895 meerprijs):
Iedere occasion van Nefkens is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, historie, kilometerstand en schade. U bent altijd verzekerd van minimaal 12 maanden BOVAG-garantie, scherpe financieringsvoorwaarden en goed advies. Voor extra zekerheid kunt u kiezen voor ons Advanced afleverpakket van € 895,- inclusief:
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Distributieriem (indien aanwezig) minimaal 12 maanden of 20.000 km onderhoudsvrij
- Remmen en banden minimaal 12 maanden of 10.000 km onderhoudsvrij
- APK minimaal 12 maanden geldig
- Gratis 12 maanden pechhulp in Europa
- 14 dagen of 1000 kilometer omruilgarantie
- Waxoyl pantser lakbehandeling
- Minimaal een halfvolle tank brandstof
- Safetypakket met hesjes, gevarendriehoek en verbanddoos
- Gratis vervangend vervoer bij garantiereparaties van meer dan 24 uur
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Nefkens Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Nefkens Advanced ICE Personenauto's (€ 895 meerprijs):
Iedere occasion van Nefkens is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, historie, kilometerstand en schade. U bent altijd verzekerd van minimaal 12 maanden BOVAG-garantie, scherpe financieringsvoorwaarden en goed advies. Voor ext
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.