Bouwjaar | 04-10-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.015 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
€ 6.948,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.015 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2011 - dec. 2013
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 121 kW (165 PK)
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 60 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 184 x 164 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.245 kg
Max. trekgewicht: 770 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
De Peugeot 3008 2.0 HDiF HYbrid4 Blue Lease is een indrukwekkende en veelzijdige auto die is ontworpen om zowel comfort als efficiëntie te bieden. Een van de meest opvallende kenmerken van deze auto is de automatische transmissie. Dit systeem zorgt ervoor dat schakelen soepel en zonder moeite verloopt, waardoor de rijervaring aangenaam en stressvrij is. Dit is vooral handig in stadsverkeer, waar frequent schakelen vereist is, maar ook op langere ritten biedt het extra comfort.
Het voertuig is uitgerust met een geavanceerd klimaatbeheersingssysteem, beter bekend als airconditioning. Dit systeem zorgt ervoor dat de temperatuur binnen de auto altijd aangenaam is, ongeacht de weersomstandigheden buiten. Of het nu een hete zomerdag of een koude winterochtend is, de inzittenden kunnen altijd genieten van een comfortabele temperatuur. Dit draagt niet alleen bij aan het comfort van de bestuurder en passagiers, maar kan ook de alertheid en het concentratievermogen van de bestuurder verbeteren.
Daarnaast beschikt de Peugeot 3008 over cruise control, een functie die vooral op lange afstanden van onschatbare waarde is. Met cruise control kan de bestuurder een constante snelheid instellen zonder continu gas te moeten geven. Dit vermindert vermoeidheid tijdens lange ritten en kan ook helpen om het brandstofverbruik te optimaliseren. Het systeem is eenvoudig te bedienen en draagt bij aan een ontspannen en comfortabele rijervaring.
Een van de belangrijkste voordelen van de Peugeot 3008 2.0 HDiF HYbrid4 Blue Lease is het hybride aandrijfsysteem. Dit systeem combineert een dieselmotor met een elektromotor, wat resulteert in een efficiënter brandstofverbruik en lagere uitstoot van schadelijke stoffen. Het hybride systeem schakelt naadloos tussen de diesel- en elektromotor, afhankelijk van de rijomstandigheden, en biedt zo een optimale balans tussen prestaties en efficiëntie. Dit maakt de auto niet alleen milieuvriendelijker, maar kan ook leiden tot lagere brandstofkosten.
Dankzij deze geavanc
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.