Bouwjaar | 07-10-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.471 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.471 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 66 B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Argonweg 6 |
Postcode | 3812 RB |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2048888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 23333313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-66.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot 3008 1.6 VTi ST
- Kenteken: 07-SJJ-8
- Merk: Peugeot
- Model: 3008
- APK tot: 07-10-2025
- Tellerstand: 212471 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 5FS
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1374 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 437 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Zo meenemen (zonder meerprijs): U kiest voor de scherpe meeneemprijs en directe beschikbaarheid van het voertuig. De auto wordt verkocht en geleverd zonder onderhoud en zonder garantie. De auto is door ons gecontroleerd op de motor en aandrijving. Wij adviseren u om een garantiepakket af te nemen waarbij een volledige check-up, kleine onderhoudsbeurt en APK-keuring worden uitgevoerd.
Zilver ( 3 maanden garantie ): Dekking € 795,- (zonder meerprijs): 3 Maanden (max. 5000km) motor en versnelingbak geen garantie.
Nieuwe APK-keuring incl. onderdelen en arbeid. De auto wordt verkocht en geleverd zonder onderhoud en zonder garantie. De auto is door ons gecontroleerd op de motor en aandrijving. Wij adviseren u om een garantiepakket af te nemen waarbij een volledige check-up, onderhoudsbeurt en APK-keuring worden uitgevoerd. Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Goud (3 maanden garantie )- Landelijke dekking € 995,- (zonder meerprijs): 3 Maanden (max. 5000km) motor en versnelingbak geen garantie, deze garantie heeft een landelijke dekking. U bent bij ons welkom voor garantie maar u kunt in de meeste gevallen ook bij uw eigen garage terecht. De auto wordt geleverd met complete check-up, kleine onderhoudsbeurt en nieuwe APK-keuring incl. adviespunten. Informeer naar de voorwaarden. Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
BOVAG GARANTIE BIJ AANKOOP VAN EEN GEBRUIKTE AUTO
12 maanden glasheldere garantie, dus zekerheid;
Vrijwel alle gebreken vallen hier onder. Staat helder omschreven in de
BOVAG Garantievoorwaarden. Zie https://bovag.nl/voorwaarden
Dus geen discussie over wat je wel of niet redelijkerwijs zou mogen verwachten;
Geen kilometerbeperking;
Geen leeftijds
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.