Bouwjaar | 11-01-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.706 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 6.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.706 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bolide Boetiek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverstraat 64 |
Postcode | 2544 EL |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38169595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bolideboetiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.374 kg
Laadvermogen: 646 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs, wij hanteren op alle voertuigen een *standaardpakket €365,=, deze prijs is gebaseerd op een meeneemprijs.
Ook is er de mogelijkheid optioneel 6 maanden / 12 maanden Autotrust GARANTIE voor voertuigen tot 12 jaar oud of 200.000 km, valt het voertuig van uw keuze buiten deze voorwaarden dan gaat de aflevering in overleg.
*standaardpakket:
- Tenaamstelling van de auto - Vrijwaring van eventuele inruilauto - Rem controle - Geldige APK - Brandstof € 25,= - Controle van verlichting - Controle van motor-oliepeil, zo nodig bijvullen - Controle van koelvloeistof, zo nodig bijvullen - Controle van bandenspanning, zo nodig bijvullen - Interieur wordt grondig chemisch gereinigd - Exterieur zal nagenoeg zijn oorspronkelijk staat terug krijgen d.m.v. complete Polijst-/Wax- & Poetsbeurt.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
LET OP!!
Het bieden of vragen naar de laagste prijs van onze auto's heeft geen zin, dit zal niet beantwoord worden of een reactie terug volgen.
Over de vraagprijs heb wij goed nagedacht en vergeleken met gelijkwaardige collega's met dezelfde kwaliteit.
Kortingen op onze auto's is niet van toepassing bij de Bolide Boetiek gezien onze scherpe showroomprijzen.
Wij vergelijken wekelijks onze auto's op het internet zo ben je er zeker van dat je nooit te veel betaald.
Wanneer er aanleiding is om de prijs te verlagen zullen wij dat doen.
HOUD REKENING MET DE VOLGENDE ZAKEN ALS U DIRECT DE NIEUWE AUTO MEE WILT NEMEN:
*U hoeft niet naar een postkantoor voor de tenaamstelling van uw nieuwe auto dit kunnen wij ter plaatse direct regelen voor u.
Wel is hiervoor nodig een Nederlands geldig rijbewijs.
*Betaling: wij hebben geen pinautomaat maar werken via bank betaalapp of directe ove
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.