Bouwjaar | 16-07-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.416 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.416 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Lambooy |
Contactpersoon | M. Koenders |
Adres | Didamseweg 7 |
Postcode | 7037 DH |
Plaats | Beek Gem Montferland |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 531237 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragelambooy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u altijd aan om telefonisch een afspraak te maken voor dat u komt.
OVER ONS
Vakgarage Lambooy is een familiebedrijf, opgericht in 1907. Sinds 1947 zijn we lid van de BOVAG en aangesloten bij Vakgarage in 1991. Wij zijn een modern bedrijf waar vakmanschap en innovatie hoog in het vaandel staan.
Wij zijn al ruim 115 jaar gevestigd in Beek, in de gemeente Montferland (provincie Gelderland). U vindt ons dichtbij de snelweg, op nog geen 5 minuten rijden vanaf de laatste afslag A12 voor de Duitse grens.
Wij zijn een veelzijdig bedrijf waar u terecht kunt voor:
oEen kwalitatieve nieuwe of gebruikte auto van elk merk
oFinanciering, private lease & alle andere soorten lease. Zowel zakelijk als privé
oReparaties en onderhoud, ook aan elektrische en hybride voertuigen
oStoringsdiagnose
oAPK-keuringen
oVolledige schade-afhandeling incl. vervangend vervoer
oAutoruitenservice, inclusief ruitreparatie
oMini-deuk herstel (uitdeuken zonder spuiten)
Zien we u snel? De koffie staat klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.