Bouwjaar | 23-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 26.572 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 24.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 26.572 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nooteboom Vlaardingen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 17-19 |
Postcode | 3133 EE |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4350040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nooteboomvlaardingen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot 3008 1.2 PureTech GT Line | Carplay | LM-Velgen | PDC | Airco
- Kenteken: T-426-NN
- Merk: Peugeot
- Model: 3008
- APK tot: 14-11-2026
- Tellerstand: 26572 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld 6
- Kleur: bruin
- Motorinhoud: 1199 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: HN05
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 1295 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 445 cm
- Breedte: 184 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Bijzondere opties & accessoires
- Apple Carplay/Android Auto
- Cruise control
- Electronic climate control
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeerhulp achter
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoek detector
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- LED mistlampen
- Mistlampen
- Rijstrooksensor met correctie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Elektronische remkrachtverdeling
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning
Laat u niets wijsmaken, deze Peugeot 3008 biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto komt uit 2020. Op de teller van deze auto staat slechts 26572 kilometer. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Ook is de auto voorzien van: LED koplampen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buit
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.