![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-07-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 1.619 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 13-07-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 1.619 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groupe Picard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Route de Bastogne 342 |
Postcode | 6700 |
Plaats | Arlon |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)63 - 242670 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.groupe-picard.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
3-ème période 2021/avant 3-ème période 2023, 2-ème période 2021/avant 2-ème période 2023, modifications techniques Initiale, pare-brise \ \ \ lourd \ \ \ sans réduction de poids , pare-brise acoustique, condenseur de 20 dm² et de 12 mm d \ \ \ 'épaisseur, liquide de refroidissement R1234yf, lève-vitre conducteur avec émetteur à impulsions, lève-vitre passager avec commande à impulsions, rétroviseurs Premium, poignées de porte intérieures chromées, radio Connect Nav numérique, Bi-tuner, 4 haut-parleurs, 6 haut-parleurs, commande de la radio au volant, antenne pavillon ar, marquage fluorescent, Visio Park 1 avec caméra à 180°, pare-brise avec joint aérodynamique, ligne d \ \ \ 'équipement Salin, fixations latérales coffre, lecteur de la limitation de vitesse et des panneaux de signalisation, combiné instruments 3D, ceintures de sécurité avec indicateur d \ \ \ 'oubli, fixation siège enfant, poignées de porte ext dans la couleur du véhicule, déflecteur d \ \ \ 'air sous le plancher av, coquilles d \ \ \ 'ailes av/ar acoustique, insonorisant tablier, déflecteur d \ \ \ 'air double réglable pour radiateur, réservoir carburant 44 L essence , radiateur de 21 dm² et de 21 mm d \ \ \ 'épaisseur, 1199 cc 1,2 L 96 KW HNK EB2ADTD, roulements de roues av d \ \ \ 'un diamètre de 78 mm, freins à disque ar, barre stabilisatrice av 21,5 mm, frein à main électrique, disques de frein av 283 mm, suspension de type 3.2, train ar 30000 Nm, berceau porteur av en acier, 6,5 J x 16 Alu Style 1 P21 Diamantee, ventilateur électrique 140 W, alternateur 120 A, mesure charge de batterie, batterie 70 Ah EFBC, démarreur STTD, becquet ar Sport, enjoliveurs des vitres de portes noir brillant, Maroc Kenitra KE -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-208 | Klein maar verfijnd
Een elektrische auto wordt gekocht om... de elektrische aandrijving! Dat ligt voor de hand, maar het brengt wel een uitdaging met zich mee. Omdat alles om de techniek draait, is het belangrijk om continu actueel te blijven. Voor modeljaar 2024 is de Peugeot e-208 daarom voorzien van een nieuwe elektrische aandrijflijn.
![Autotest | Peugeot e-208 Klein maar verfijnd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10295/peugeot-208-ev-51-kwh-156-gt.jpg)
De Peugeot e-208 voor modeljaar 2024 heeft een groot bereik dankzij een sterke, maar zuinige elektromotor. Gedraagt zich desondanks zo veel mogelijk als een conventionele auto.
Plus
- laag verbruik / groot bereik
- Unieke rijervaring dankzij i-Cockpit
- prima rijeigenschappen
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Niet leverbaar met Focal-audio
- Matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
De Peugeot 208 is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het front is opnieuw getekend voor een nog scherpere aanblik. De uitrusting is rijker geworden en het infotainment-systeem laat zich voortaan eenvoudiger bedienen. De aandrijflijn van de elektrisch aangedreven e-208 is sterker en zuiniger geworden, met een grotere actieradius als bijkomstigheid.
Het heeft allemaal tot gevolg dat het verschil tussen de compacte en middelgrote modellen van Peugeot kleiner is geworden. De ruimte en de wegligging blijven die van een compacte auto, maar de verfijning staat nu op een hoger niveau.