Bouwjaar | 12-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.709 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.709 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf P. Troost & Zonen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Christiaan Huygensweg 28 |
Postcode | 3225 LD |
Plaats | Hellevoetsluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 312366 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.troostautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2014 - mei 2015
Technische informatie
Koppel: 118 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 174 x 147 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 596 kg
GVW: 1.546 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf P. Troost & Zonen uw specialist in Kia en Daihatsu dealer met méér dan 40 jaar ervaring!
Tevens bieden wij +/- 400 occasions aan met BOVAG garantie en N.A.P!!
Financieren is geen probleem, en is ter plekke geregeld!
Dit kan al vanaf €35,- per maand. Zie voor meer info www.troostautos.nl
Mail voor meer informatie naar johan@autobedrijf-troost.nl of bel naar 0181-312366.
Specificatie en/of invoerfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-208 | Klein maar verfijnd
Een elektrische auto wordt gekocht om... de elektrische aandrijving! Dat ligt voor de hand, maar het brengt wel een uitdaging met zich mee. Omdat alles om de techniek draait, is het belangrijk om continu actueel te blijven. Voor modeljaar 2024 is de Peugeot e-208 daarom voorzien van een nieuwe elektrische aandrijflijn.
De Peugeot e-208 voor modeljaar 2024 heeft een groot bereik dankzij een sterke, maar zuinige elektromotor. Gedraagt zich desondanks zo veel mogelijk als een conventionele auto.
Plus
- laag verbruik / groot bereik
- Unieke rijervaring dankzij i-Cockpit
- prima rijeigenschappen
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Niet leverbaar met Focal-audio
- Matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
De Peugeot 208 is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het front is opnieuw getekend voor een nog scherpere aanblik. De uitrusting is rijker geworden en het infotainment-systeem laat zich voortaan eenvoudiger bedienen. De aandrijflijn van de elektrisch aangedreven e-208 is sterker en zuiniger geworden, met een grotere actieradius als bijkomstigheid.
Het heeft allemaal tot gevolg dat het verschil tussen de compacte en middelgrote modellen van Peugeot kleiner is geworden. De ruimte en de wegligging blijven die van een compacte auto, maar de verfijning staat nu op een hoger niveau.