Bouwjaar | 16-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 381.598 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 381.598 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Veenhuizen |
Contactpersoon | Jeffrey Veenhuizen |
Adres | Energieweg 2 |
Postcode | 9363 ER |
Plaats | Marum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 580545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-veenhuizen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2009 - jun. 2010
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 175 x 156 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.243 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.758 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal
Deze auto wordt verkocht onder exportvoorwaarden.
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons vindt u gebruikte dealer- & inruilauto's tegen scherpe prijzen en condities. Onze verkoopprijzen zijn meeneemprijzen, u betaalt geen afleverkosten. Kom gerust eens langs om geheel vrijblijvend de auto's te bekijken en een proefrit te maken. Aan typefouten en/of onvolledigheden kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer uw aankoop alvorens u overgaat tot aanschaf.
I.v.m. hoge doorstroom van onze occasions adviseren wij u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt.
Inruil auto, motor, boot, caravan of camper is altijd welkom.
Bezoekadres: Energieweg 2, 9363 ER Marum. (ingang aan de Noorderringweg)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 207 | Van de nood een deugd maken
Geeft sneeuw overlast of juist mooie plaatjes? Is een zuinige auto een bewuste keuze of een noodzakelijk kwaad? Voor beide geldt: het is het slimste om er het beste van te maken. Zoiets geldt ook voor milieuvriendelijke auto's. De "Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease" zou dankzij een verlaagd verbruik niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook nog eens heel vriendelijk voor de portemonnee.
Bij de Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease draait alles om een lage leaseprijs (en minder om een lage uitstoot). Rijdt nog steeds prima, maar anno 2006 op maat gesneden voor de zakelijke rijder.
Plus
- Laag verbruik, prima prestaties
Min
- Minder geavanceerd dan concurrerende eco-modellen
- Karige uitrusting
Conclusie
Geeft winterweer overlast of juist mooie plaatjes? Het is een kwestie van interpretatie: de ene ziet overal kwaad in, terwijl een ander er het beste van probeert te maken. En zo heeft Peugeot ook van de nood een deugd gemaakt. Feit is dat het merk niet dezelfde, geavanceerde milieuvriendelijke techniek in huis heeft als de concurrentie. Daarom legt Peugeot voor de 207 1.6 HDI BlueLease niet de nadruk op milieuvriendelijkheid, maar juist op een lage leaseprijs.
Omdat de aanpassingen aan de 207 BlueLease minimaal zijn, is de meerprijs snel terugverdiend. Bovendien zijn de aanpassingen effectief, want het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed te realiseren. Geen van de aanpassingen hebben een negatieve invloed op de rijeigenschappen, dus de milieubewuste leaserijder komt met deze 207 BlueLease niet van een koude kermis thuis.