Bouwjaar | 06-01-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.042 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.042 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FSJ auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoog Geldrop 26 |
Postcode | 5663 BE |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38950658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fsjauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.092 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.562 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Peugeot is al jaren een van de meest solide automerken. Met Frans gevoel voor design en rijgevoel. Motion & Emotion. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen en metallic lak.
Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
= Bedrijfsinformatie =
Eventuele inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijzen.
Financiering is mogelijk.
Vraag een van onze verkopers naar de mogelijkheden.
De aangekochte auto word bij ons gratis te naam gesteld!
Omdat wij veel onderweg zijn en een snel wisselende voorraad hebben,
gelieve voor een bezichtiging en/of proefrit een telefonische afspraak te maken om telleurstelling te voorkomen.
Wij danken u voor uw begrip!
U kunt ons bereiken op 0638950658 of 0649720691
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.