Bouwjaar | 15-08-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.514 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 1.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-08-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.514 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVL Auto's B.V. |
Contactpersoon | Ronald van Loon |
Adres | Bosscheweg 34 |
Postcode | 5741 SX |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 778264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvlautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.048 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.563 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: RVL Basis: - 1 Maand garantie op motor en versnellingsbak (draaiende delen) * - Vloeistofcontrole - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * Tot max 5 jaar oud en 150.000 km
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
Een Peugeot 206 SW 1.6-16V Quiksilver uit 2003 met 151.514 km op de teller.
Wij berekenen GÉÉN RIJKLAARMAAKKOSTEN: wij adverteren met scherpe meeneemprijzen. Uw aangekochte auto krijgt hiervoor:
- een algemene controle van de auto;
- minimaal 8 maanden APK;
- tenaamstelling kenteken;
- vrijwaring (bij inruil van een auto);
- één maand garantie (op de motor en versnellingsbak);
- een professioneel gepoetste auto.
Voor meer informatie kunt u het beste bellen naar 0492-778264. U bent altijd welkom voor een proefrit of een kopje koffie.
RVL Auto's
Bosscheweg 34
5741 SX Beek en Donk
www.rvlautos.nl
*Prijs betreft een zeer scherpe meeneemprijs.
*Al onze auto's zijn NAP (Nationale Autopas) goedgekeurd.
*Inruil is indien gewenst mogelijk.
*Aantrekkelijke financieringsmogelijkheden via Dealer Totaal Concept.
*Eventueel APK bij aflevering.
Disclaimer: alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.