Peugeot 206 SW 1.4 X-line INRUILKOOP | CENTRALE DEURVERG. | NAP | APK |

€ 999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-09-2002
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.429 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Peugeot 206 SW 1.4 X-line INRUILKOOP | CENTRALE DEURVERG. | NAP | APK |


€ 999,-

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2002
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.429 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cartastic
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Delftsestraatweg 26-H
Postcode 2641 NB
Plaats Pijnacker
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 7850849 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cartastic.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 974 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.499 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Ingeruilde Peugeot 206sw
Rijdt en schakelt prima.

APK tot februari 2025

= Bedrijfsinformatie =

-APK bij aflevering is altijd mogelijk (bij minder dan twee maanden APK wordt deze dienst standaard geleverd)

-Garantie bij aankoop is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).

-Inruil is altijd mogelijk tegen handelsprijzen, prijs indicatie gaat alleen ter plekke na het zien van de auto!

WIJ HEBBEN GEEN EXTRA KOSTEN OP DE ADVERTENTIE PRIJS!


BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK, ANDERS STAAT U VOOR EEN DICHTE DEUR!!

Openingstijden:
Maandag: Alleen op afspraak
Dinsdag: Alleen op afspraak
Woensdag: Alleen op afspraak
Donderdag: Alleen op afspraak
Vrijdag: Alleen op afspraak
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag: Alleen op afspraak

Overschrijven is 24 uur per dag, 7 dagen per week mogelijk!

Bezichtiging altijd mogelijk, ook feestdagen ( bel voor beschikbaarheid)

Let op!
Wij vestigen ons achter de SAAB/SUBARU dealer en Quartel modelbouw op de Delftsestraatweg. De meeste Navigatie systemen leiden u steeds om. Dus als u een groot bord met SAAB/SUBARU ziet moet u afslaan en dan ziet u het vanzelf wel

DISCLAIMER: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Controleer daarom de punten die uw beslissing kunnen beïnvloeden.

Onder voorbehoud van druk en/of systeemfouten!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie