Bouwjaar | 03-01-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.069 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.069 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | J. de Vries Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prinsenweide 33 |
Postcode | 7317 BB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27143376 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.devriesoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.562 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Ouderwets vakmanschap en natuurlijke materialen komen samen in het lederen interieur. Voor het pittige uiterlijk én goed gesteund zitten zorgen de sportstoelen. Het elektrisch bediende cabriodak zorgt voor een indrukwekkend schouwspel. De kap opent en sluit snel en geruisloos. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Van een paar vegen bij motregen tot maximale stand bij noodweer: de regensensor reageert zelfstandig en direct. En deze auto heeft ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.
Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
J.DE VRIES OCCASIONS
Prinsenweide 33
7317 BB apeldoorn
Tel: 0627143376
(U kunt ons ook via Whatsapp bereiken
E-mail: info@devriesoccasions.nl
OPENINGSTIJDEN
Maandag: 10:00 tot 18:00
Dinsdag: 10:00-18:00
Woensdag 10:00-18:00
Donderdag: 10:00-18:00
Vrijdag: 10:00-18:00
Zaterdag 10:00-18:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.