Peugeot 206 CC 2.0-16V

€ 1.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-12-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.570 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Algemeen

Bouwjaar 20-12-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.570 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Garderen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Putterweg 56-01
Postcode 3886 PD
Plaats Garderen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53955377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogarderen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 137 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.562 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De sportstoelen geven het interieur een super strakke look. Het elektrische cabriodak opent snel en soepel. Zo geniet u maximaal van elke kilometer die u open rijdt. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.

De juiste ruitenwisserfrequentie gaat automatisch van motregen tot noodweer, de regensensor reageert direct. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

Om deze Peugeot echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil van uw huidige auto of motor mogelijk

Kijk voor ons complete aanbod op www.autogarderen.nl

WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND

Om teleurstelling te voorkomen graag even bellen of de door u geselecteerde auto nog op voorraad

Onze openingstijden zijn ;

maandag tm vrijdag van 9:00 tm 17:00

Zaterdag van 10:00 tm 14:00

Zondag GESLOTEN

Buiten openingstijden op telefonische afspraak

tel.0577-726137
mob.0653955377

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie