Peugeot 206 CC 2.0-16V Roland Garros, clima, leer, 16 lmv

€ 995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-05-2002
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.549 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot 206 CC 2.0-16V Roland Garros, clima, leer, 16 lmv


€ 995,-

Algemeen

Bouwjaar 30-05-2002
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.549 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Rangelrooij Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industriepark 2B
Postcode 9351 PA
Plaats Leek
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15944740 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanrangelrooijautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Peugeot 206 CC 2.0-16V Roland Garros, clima, leer, 16" lmv


- Kenteken: 57-JJ-SF
- Merk: Peugeot
- Model: 206 CC
- APK tot: 23-06-2025
- Tellerstand: 220549 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: RFN
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1127 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 384 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare kap
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Lichtmetalen velgen 16" met brede banden
- Metaalkleur vernis
- Mistlampen voor
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler

Interieur

- Airco met automatische regeling
- Aluminium interieur afwerking
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


van Rangelrooij Automotive biedt deze Peugeot 206 CC 2.0-16V Roland Garros aan zoals deze werd ingeruild. Het betreft een Nederlandse auto van 2002, die na 6 eigenaren 220.549 NAP logische kilometers op de teller heeft. 
Van buiten staat de auto prima in de lak. Er zijn wat gebruikerssporen en deuken te vinden helaas, zie foto's hiervoor. Door de mooie kleurstelling, mistlampen en lichtmetalen velgen heeft de auto wel een mooie, sportieve uitstraling.
Het interieur is netjes. Uiteraard gebruikerssporen conform leeftijd en kilometers, maar geen bijzonderheden. In deze uitvoering is de auto voorzien van een prachtig 2 kleurig lederen interieur, een werkende climate control en er is een windscherm aanwezig (niet afgebeeld).
De auto rijdt, remt en schakelt prima. Onlangs zijn er o.a. een nieuwe uitlaat en dynamo geplaatst. Het dak werkt, de climate control werkt. Wel brand het motorstoringslampje momenteel ivm uitlaatgas storing. Verder kraakt een veer voor en zijn de beide voorbanden toe aan vervanging. De auto heeft een apk die geldig is tot 23-06-2025. Er is 1 sleutel aanwezig. De auto wordt verkocht zoals deze is, zonder service of garantie.
Prima 206CC in een m

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie