Bouwjaar | 23-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.783 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.783 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kempenaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bjirkewei 99 |
Postcode | 9287 LC |
Plaats | Twijzelerheide |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 12227594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 10297770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kempenaar-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Peugeot 206 CC komt uit 2003, werd geleverd van 15-12-2000 tot 31-03-2007 en kostte toen € 20.947,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 80 kW (109 PK) en een cilinderinhoud van 1587 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 193 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,0 liter per 100 km en hij weegt 1115 kg. De APK is geldig tot 24-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Peugeot 206 CC 1.6-16V Roland Garros
- Kenteken: 35-PJR-1
- Merk: Peugeot
- Model: 206 CC
- APK tot: 24-01-2025
- Tellerstand: 191783 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 1587 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: NFU
- Vermogen: 80 kW / 109pk
- Ledig gewicht: 1115 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 384 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 119 - 133 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare kap
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 15"
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur vernis
- Mistlampen voor
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco met automatische regeling
- Aluminium interieur afwerking
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Auto rijdt, remt, schakelt goed!
APK is tot 01-2025!
Elektrisch dak en werkt goed!
Airco!
Elektrische ramen!
Centrale deurvergrendeling!
Heeft een paar blanke lak schades!
Dit jaar nog een Gereviseerde achter as onder gekomen!
Etc!
Kortom technisch een goede auto voor nog jaren rijplezier!
Dit zijn internet prijzen, zoals de auto daar staat!!!
Garantie en onderhoud beurt is mogelijk!!
Inruil is mogelijk!!
Heeft u belangstelling neem dan telefonisch contact op met 06-10297770 (niet op zondag)
(onder voorbehoud van druk en zet fouten)
Wij zijn een echt familie bedrijf van 4 generaties van bijna 100
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.