Peugeot 206 CC 1.6-16V Quiksilver nette staat

€ 3.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-04-2008
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.391 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Peugeot 206 CC 1.6-16V Quiksilver nette staat


€ 3.999,-

Algemeen

Bouwjaar 17-04-2008
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.391 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam U.J. Oordt Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Elsterstraatweg 28A
Postcode 3922 GG
Plaats Elst (utrecht)
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36339268 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ujoordtautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Deze Peugeot 206 CC komt uit 2008, werd geleverd van 01-07-2006 tot 31-03-2007 en kostte toen € 25.129,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 80 kW (109 PK) en een cilinderinhoud van 1587 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 193 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,0 liter per 100 km en hij weegt 1115 kg. De APK is geldig tot 11-05-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.

Een nette Peugeot 206cc met NAP!
Reeds een nieuwe distributie riem gekregen.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geďnformeerd, Maar mocht u toch vragen hebben kunt u contact opnemen met Martijn Oordt tel. 0636339268 bij geen gehoor Uleke-Jan tel. 0653448474

Wij kunnen ter plekke overschrijven, en zijn bereid buiten openingstijden een afspraak te maken!

We horen graag van u!

Met vriendelijke groet,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie