Bouwjaar | 10-02-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.999 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.999 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henk Cuppen Auto's |
Contactpersoon | Henk Cuppen |
Adres | Kapellaan 6 |
Postcode | 5438 NN |
Plaats | Gassel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53201603 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henkcuppenauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2003
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3835 x 1664 x 1380 cm
Wielbasis: 244 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: matig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Peugeot 206 1.6 CC Cabriolet 2003., staat al even stil maar loopt gewoon., loop of sloop 500,-
= Bedrijfsinformatie =
Aan de geplaatste advertentie kan geen recht worden ontleend,er is altijd een vergissing en/of onjuistheid mogelijk!!!! Belt U altijd vantevoren als U wilt komen voor een bezichtiging of proefrit!!
Tevens CARGO EXPORTPARTNER Servicepunt voor NoordOostBrabant!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.