Bouwjaar | 29-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.835 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.835 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DH Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rafaëlweg 5 |
Postcode | 6114 BX |
Plaats | Susteren |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27267799 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dhoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
4X Z.G.A.N Banden
Peugeot 206 CC 1.6-16V / Airco / Sport.V / Navi / N.A.P
- Kenteken: 42-JPZ-3
- Merk: Peugeot
- Model: 206 CC
- APK tot: 20-05-2025
- Tellerstand: 174835 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1587 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: NFU
- Vermogen: 80 kW / 109pk
- Ledig gewicht: 1115 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 384 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Pakket: Pack Alu
- Aluminium interieur afwerking
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch bedienbare kap
- Getint glas
- Mistlampen voor
- Onderhoudsboekjes
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- CD-speler
- CD-wisselaar
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Inruil Mogelijk!
Auto is te bezichtigen bij:
DH Occasions
Rafaëlweg 5
6114 BX Susteren
0627267799
info@dhoccasions.nl
www.dhoccasions.nl
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed,
kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de occasion kunt u het beste telefonisch contact opnemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.