Peugeot 206 2.0-16V RC 177PK Blauw 2003 Gti NAP

€ 2.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-11-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 244.121 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 130 kW (177 pk)

Peugeot 206 2.0-16V RC 177PK Blauw 2003 Gti NAP


€ 2.999,-

Algemeen

Bouwjaar 26-11-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 244.121 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 130 kW (177 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sako Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hudsonweg 22
Postcode 4462 HJ
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 405005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sakocars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/40 R17
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.059 kg
Laadvermogen: 491 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 575 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Recent voorzien van nieuwe apk keuring en een onderhoudsbeurt.

Prijs betreft een scherpe meeneemprijs ivm dat de auto wat aandacht nodig heeft!
Verder is de auto voorzien van een volledige onderhoudshistorie!.


Uw mogelijkheden bij Sako Cars:

- Financiering mogelijk
- Garantiemogelijkheden
- Wij kunnen 24/7 ter plekke uw voertuig tenaamstellen.
- Aan huis levering
- Inruil altijd mogelijk!
- Betaling per pin of contant mogelijk
- Wij zijn op werkdagen geopend vanaf 9:00 tot 19:00 (later tijdstip ook mogelijk op aanvraag)
- Stuur uw inruilverzoek via marktplaats, e-mail of WattsApp 06-36136522


Trefwoorden: Audi, A4, S4, A6, S6, limousine, Stationwagen, 3.2, 4.2, 5.0, V10, RS6, RS4, S-line pakket, Proline, Pro-line, dubbel S-line, sportstoelen, 256 PK Audi A1, S1, A2, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, R8, coupe, sportback, station, variant, 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.5, 3.0, 4.2, 5.0, v6, v8, v10, v12, A1, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, A8, S8, R8, R32, R36, DTM, Pro Line S, Ambition, S-line, S line, HGP Turbo, VAG, Biturbo, ABT, AMG, Brabus, Nismo, GT-R.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie