Bouwjaar | 11-05-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.810 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.810 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Schols Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donk 43-B |
Postcode | 5768 XM |
Plaats | Meijel |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3082649 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.scholsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/40 R17
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.059 kg
Laadvermogen: 491 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 575 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
In opdracht van klant te koop wegens overlijden, ruim 14 jaar in bezit geweest. Laatste 10 jaar bij ons in onderhoud geweest. historie aanwezig. Technische en opties in goede staat. Blanke lak op het dak heeft plekken, van de bestuurders stoel is de bekleding door.
Verder is de RC in nette staat.
= Bedrijfsinformatie =
Daar Schols Auto's bekend staat als de MINI-specialist van Zuid-Nederland zorgen wij bij de aflevering van uw aankoop voor een in top staat verkerende auto. Wij begrijpen dat de aanschaf van een nieuwe auto een feestje mag zijn!
Al onze auto's worden standaard afgeleverd met een nieuwe APK, een onderhoudsbeurt inclusief de Schols Auto's Mini check-up en garantie!
Schols Auto's onderscheidt zich door haar klanten een combinatie te bieden van een professioneel garagebedrijf gecombineerd met een gespecialiseerde verkoopafdeling welke beiden in de kern gericht zijn op Mini's.
Al onze mensen moeten specialist zijn op hun vakgebied en daarbij de passie delen die Mini heet aldus Martijn Schols, oprichter en eigenaar van Schols Auto's.
Met ons eigen team van specialisten kunt u bij ons ook terecht voor zowel standaard onderhoud als grote en complexere reparaties aan uw auto.
Schols Auto's de MINI-specialist van Zuid-Nederland.
Openingstijden:
Ma t/m Vr: geopend van 8:30 tot 17:30 uur
Za: geopend van 9:30 tot 13:30 uur
Zaterdag middag en buiten vaste openingstijden: op afspraak
077-3082649
Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.