Bouwjaar | 26-02-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.567 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.567 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wesley Heeren Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 54E |
Postcode | 4711 NH |
Plaats | St Willebrord |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17279353 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wesleyheerenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze Peugeot 206 komt uit 2004, werd geleverd van 10-02-1999 tot 01-10-2005 en kostte toen € 21.321,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,7 liter per 100 km en hij weegt 1025 kg. De APK is geldig tot 23-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
ZEER NETTE EN PERFECT ONDERHOUDEN ORIGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE PEUGEOT 206 GTI !!
= Bedrijfsinformatie =
tenaamstellen kunnen we bij ons op kantoor en is geheel gratis ! kom dus gerust een keertje langs de koffie staat klaar !!
Wilt u niet graag het huis uit en heeft u toch een leuke auto gezien die u graag wilt kopen dan bieden wij ook de mogelijkheid om deze geheel bij u thuis af te leveren !!
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk wanneer u vooraf een prijs indicatie wenst neem dan even per mail of telefonisch contact met ons op zodat we een beter beeld kunnen schetsen van de auto zoals kenteken, staat, opties en km stand en een richtprijs u bent van harte welkom in ons bedrijf BIJ INTERESSE KUNT U BELLEN: 06-17279353
VOOR MEER INFO ZIE ONZE WEBSITE
Hoewel de informatie op deze website of andere communicatie-uitingen permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze website of andere communicatie-uitingen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.