Bouwjaar | 23-04-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.627 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.627 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Oudegein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 9H |
Postcode | 3433 NP |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44414489 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoserviceoudegein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuwe APK + Olie beurt en controle: Nieuwe APK + Olie beurt en controle
Recent heeft de auto een complete nieuwe achteras + grote beurt + nieuwe banden.
De auto wordt uiteraard afgeleverd met nieuwe APK !
= Bedrijfsinformatie =
----------------------------------------------------------------------
Ten eerste willen wij u van harte welkom heten in ons bedrijf !
Instagram: @Autoserviceoudegein
Financiering is mogelijk !
Al onze auto's zijn uit eigen voorraad, wij bemiddelen geen auto's van derden.
Inruil is mogelijk van allerlei soorten voertuigen en of motoren !
Uiteraard behoren nieuwe APK, garantie, inruil en diverse afleveringspakketten tot de mogelijkheden.
Al onze occasions zijn NAP gecontroleerd en alvorens verkoop volledig geïnspecteerd waardoor kwaliteit wordt gewaarborgd.
Onze werkplaats beschikt over de moderne apparatuur, ook beschikken we over een vakkennis van meer dan 40 jaar ervaring, van oldtimers tot en met moderne voertuigen !
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Heeft u interesse of een vraag? Aarzel dan niet en bel of mail ons ! ( 0644414489 / info@autoserviceoudegein.nl)
Buiten onze openingstijden zijn wij op afspraak geopend (ook op zondag).
Openingstijden:
Maandag 08:00 tot 18:00
Dinsdag 08:00 tot 18:00
Woensdag 08:00 tot 18:00
Donderdag 08:00 tot 18:00
Vrijdag 08:00 tot 18:00
Zaterdag 10:00 tot 17:00
Zondag Gesloten (op afspraak geopend)
Autoservice Oudegein
Nijverheidsweg 9H
3433 NP NIEUWEGEIN
T. 030 - 601 78 60
F. 030 - 601 71 74
M. 06 - 44414489
M. 06 - 54918358
I: www.autoserviceoudegein.nl
E. info@autoserviceoudegein.nl
Kvk Utrecht: 63473259
BTW nummer: NL.1997.42.935.B.02
Rabobank Utrecht IBAN: NL 27 RABO 0304 0705 13
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.