Bouwjaar | 28-05-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.735 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.735 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Vianen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stuartweg 23 |
Postcode | 4131 NH |
Plaats | Vianen Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)347 - 745930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisvianen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2003 - feb. 2006
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 988 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.553 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 540 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Franse auto's. Is het de kwaliteit, de soepele vering of de elegante styling? Waarschijnlijk allemaal. Rijden met joie de vivre! De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en vernis metaallak zijn aan boord.
Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. Deze Peugeot is voorzien van lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Peugeot te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
= Bedrijfsinformatie =
Autohuis Vianen is een onderdeel van ( Autovakmeester ) Autobedrijf van Dompzelaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.