Peugeot 206 1.6-16V Quiksilver / Airco / Elect ramen / Lm Velgen

€ 1.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-05-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.735 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Peugeot 206 1.6-16V Quiksilver / Airco / Elect ramen / Lm Velgen


€ 1.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.735 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Vianen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stuartweg 23
Postcode 4131 NH
Plaats Vianen Ut
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)347 - 745930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisvianen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2003 - feb. 2006

Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 988 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.553 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 540 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Aantal eigenaren: 7

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Franse auto's. Is het de kwaliteit, de soepele vering of de elegante styling? Waarschijnlijk allemaal. Rijden met joie de vivre! De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en vernis metaallak zijn aan boord.

Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. Deze Peugeot is voorzien van lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Peugeot te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.

= Bedrijfsinformatie =

Autohuis Vianen is een onderdeel van ( Autovakmeester ) Autobedrijf van Dompzelaar.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie