Bouwjaar | 17-11-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.938 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.938 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolters Autohandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kiotoweg 405B |
Postcode | 3047 BG |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373877 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowolters.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 916 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.421 kg
Max. trekgewicht: 1.178 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Deze Peugeot 206 + komt uit 2009, werd geleverd van 01-04-2009 tot 31-12-2011 en kostte toen € 16.376,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1360 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 173 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,3 liter per 100 km en hij weegt 916 kg. De APK is geldig tot 22-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Peugeot 206 +. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Natuurlijk behoren elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers en spiegels in carrosseriekleur en metallic lak ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig.
Even bellen voor een afspraak en deze Peugeot staat voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.